Hodnotenie obchodu
(Administrátor)
Dobrý deň Miriam,
Ďakujeme za Vašu recenziu a za odporúčanie nášho obchodu. Mrzí nás, že došlo k oneskoreniu pri dodaní tovaru. Vašu objednávku sme zabalili a odovzdali dopravcovi ešte v ten istý deň, kedy ste nám objednávku zaslali. Zrejme teda došlo k nejakej technickej poruche na strane Slovenskej pošty.
S pozdravom za zákaznícku podporu,
Tím AGRON.sk
Spoľahlivý, rýchly obchod. Komunikácia dobrá. Spokojnosť.
(Administrátor)
Dobrý deň Viera,
ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie, milú recenziu a za čas strávený nad vyplnením dotazníka. Naším cieľom sú spokojní zákazníci.
S pozdravom za zákaznícku podporu,
Tím AGRON.sk
(Administrátor)
Dobrý deň Zdeno,
ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie, sme radi, keď je zákazník s našimi službami spokojný.
S pozdravom za zákaznícku podporu,
Tím AGRON.sk
Všeobecná spokojnosť
(Administrátor)
Dobrý deň Jozef,
ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie, každý spokojný zákazník je pre nás potešením. Rýchlosť je daná tým, že všetok ponúkaný tovar máme skladom a odosielame prakticky obratom.
S pozdravom za zákaznícku podporu,
Tím AGRON.sk
(Administrátor)
Dobrý deň Boris,
ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie, potešilo celý náš tím.
S pozdravom za zákaznícku podporu,
Tím AGRON.sk
Bola som spokojná.
(Administrátor)
Dobrý deň Ivan,
ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie, každý spokojný zákazník je pre nás potešením.
S pozdravom za zákaznícku podporu,
Tím AGRON.sk
(Administrátor)
Dobrý deň Miroslav,
ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie, každý spokojný zákazník je pre nás radosť a sme radi, keď je celý proces od objednania, až po užívaní tovaru bez komplikácií.
S pozdravom za zákaznícku podporu,
Tím AGRON.sk
Ok
Spokojnost, rychle dodanie, zlaty kurier.
(Administrátor)
Dobrý deň Katka,
ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie, každý spokojný zákazník nám robí veľkú radosť. Rýchlosť je daná tým, že väčšinu ponúkaného tovaru máme skladom a odosielame prakticky obratom.
S pozdravom za zákaznícku podporu,
Tím AGRON.sk
(Administrátor)
Dobrý deň Karol,
ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie, každý spokojný zákazník je pre nás radosť. Mrzí nás, že z našej strany došlo k chybe a v darčeku chýbala závesná lyžička. Pokiaľ však nastanú akékoľvek komplikácie, stačí sa s nami telefonicky alebo emailom spojiť a všetko spolu hladko vyriešime.
S pozdravom za zákaznícku podporu,
Tím AGRON.sk
(Administrátor)
Dobrý deň Ladislav,
ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie, našou prioritou je, aby celý proces od objednávky až po spokojnosť zákazníka s tovarom prebehol hladko a bez problémov.
S pozdravom za zákaznícku podporu,
Tím AGRON.sk